dijous, 27 de febrer del 2014

Crono Núria i Racó Gros

Dissabte 22 de febrer de 2014

Després d'una lleugera nevadeta a la tarda de divendres el dissabte es lleva impressionant. Un dia com feia temps que no teníem. Esmorzar i cap a Núria falta gent!
Un cop aquí i recollit el dorsal, xerrem una mica amb la resta de corredors, escalo amb els Alberts i em diuen que estaran al cim del 9Creus per animar i fer fotos... i els dic, intentarem posar bona cara...jeje.

Un cop fets els darrers preparatius, passo el control d'ARVA i la 1a sortida falsa.... als 5': la sortida de debò!!!
Uffff!!! aquest ritme no l'aguanto...,. porto l'estómac a la boca!!! Arjjjj. Les cames volen però la mantxa no dóna més de si.... Així fins al pont de l'Escudé... que em tranquilitzo una mica i agafo el meu ritme!!!

A partir d'aquí vaig fent i em poso a roda. I aquí unes fotos d'en Marc que ha pujat fins aquí.

Em dóna ànims i segueixo cap amunt!!! Em conenc l'itinerari, ja que aquest any n'hem fet molts de 9Creus!!!!
I ja encaro la pala final!!!! Aquí la neu està una mica diferent i la pujada és unam ica més tècnica i m'apropo molt al de davant!! Amb tot així és queda tot, tot i els ànims dels Alberts des del cim!!!!

Al final 56'28" per fer 4km i 850m +.... 14è de la general i 9è sènior.... no està mal!!! jeje

Per baixar m'apunto amb els Alberts, en Julià, en Pep, en Xevi, i el Pinsi, en Cardona pare en Robert Dsnivell... carenejem i baixem pel torrent de Font Negre. Veieu el video que va enregistrar en Pep

Acabo recollint el record de la cursa, mirant les classificacions i fent una mica de pica pica abans de baixar a Queralbs a recuperar de debò!!!

Per la nit soparet a casa el Nacho amb tots i a recuperar per diumenge!!!!

Diumenge 23 és presenta igual de radiant que dissabte i per tant agafem el cremallera de les 8'52h i cap amunt!!!

Sortim direcció 9Creus, again!!! i sobre la marxa surt una volta xula, xula!!!! I la càmera a casa!!!arjjj si és que massa gadgets a pensar!!!!
Un cop al cim, decidim baixar per la vall direcció a Coll de porc. Buahhhh! La neu aquí està tremenda.... i enfilem cap al Racó Gros. Cim que tenia moltes ganes de fer...i sobretot la canal que baixarem!!!

En Pep ens fa un reportatge impressionant tant de fotos com de video.... Moltes gràcies!!! Són simplement IMPRESSIONANTS!!!!

I ara ens toca baixar cap a l'estany de les Truites per la canal tant mirada i estudiada!!!!

Quina passada!!! Ja amb neu primavera anem baixant i ens deixem guiar pel Pep per a què surti un video i unes fotos com les que esteu gaudint.

D'aquí ja baixem fins a l'estany, remuntem cap al 9Creus per sota l'Infern, i d'aquí carenejem una mica per anar a buscar una pala que ens durà a la vall de 9Fonts i, per variar una mica, ens desviem per arribar a la Vall de Núria per la Vall d'Eina....

Resumint: una sortida brutal!!!!!
En Pitu en fa una petita crònica aquí.

I en Pep al seu canal Youtube i al seu lloc web corriolsdellum.com